Rebecca's Kibbutz Avontuur

Kibbutz Yotvata

Omdat ik graag uit het hostel wilde vertrekken, besloot ik bijtijds richting het KPC te gaan. Iemand wees mij de weg, maar om de een of andere stomme reden miste ik de afslag. Daardoor heb ik 45 minuten door Tel Aviv gestruind en uiteindelijk kwam ik goed terecht. Maar de bus ging stuk dus ik moest 30 minuten wachten. Ik kwam dus na 1,5 uur aan op het KPC waar ik wederom 1,5 uur moest wachten. Toen ik geen speciale wensen had mocht ik naar Kibbutz Yotvata. Een grote kibbutz met veel vrijwilligers. Gelukkig was het maar 4,5 uur met de bus van Tel Aviv naar mijn kibbutz ;) Ik had het idee dat al dit gedoe en het late aankomen wel de moeite waard zou zijn en dat was het zeker. Ik zit hier echt in een oase in de woestijn. Palmbomen, mooie huizen en (nu nog) lekker warm weer :) Mijn kamergenote is Nederlands dus ik kan fijn af en toe in mijn eigen taal spreken. We hebben een internetbunker dus ik kan lekker mijn blog blijven bij houden. Nu is het tijd voor wat ontspanning, een filmpje met mijn medevrijwilligers en dan krijg ik morgen een rondleiding. Zondag gaat het echte werk beginnen ;) Morgen komen foto's:)

Reacties

Reacties

Joram

Haha, een internetbunker ;) grappig! Wat voor een werk moet je gaam doen?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!