Rebecca's Kibbutz Avontuur

Yom Kippur

Mijn tweede volledige dag in de kibbutz is net aangebroken. Stiekem zie ik er een beetje tegen op. Gister is Yom Kippur begonnen en daarom rijdt er niks, helemaal niks. Daarom kan ik dus geen kant op en doe ik de hele dag niks. Als ik ergens niet tegen kan is het om op, voor mijn gevoel, de zoveelste dag op rij weer niks nuttigs te doen. Gister heb ik de halve dag op bed gelegen en ben eventjes wezen zwemmen. Je leeft echt van maaltijd naar maaltijd want dan is er weer wat te doen. Op zich vind ik 1 zo'n dag na een week hard werken heerlijk, maar ik heb dinsdag voor het laatst gewerkt dus voor mij hoeft het niet zo nodig. Om die reden heb ik besloten vanmiddag het huisje waar ik woon rustig aan schoon te gaan maken. Ik heb de afgelooen 2,5 maand niks anders gedaan dan schoon maken dus dan doen we dit ook maar :) vanavond een beetje op tijd naar bed, want ik moet morgen om 6 uur beginnen en dan ben ik mijn dag wel doorgekomen ;) Aankomende week is het loofhuttenfeest dus dan staan er ook weer een hoop vrije dagen op het programma; suggesties voor bezigheden zijn altijd welkom ;) Zoals beloofd heb ik wat foto's toegevoegd.

Reacties

Reacties

Esther

Je zou naar Jeruzalem kunnen reizen en daar het feest mee te maken met de messiaanse joden die daar wonen. Als je wilt kan ik je wel wat contacten mailen.

Dick

Ha lieffie, lukt t om al een beetje te wennen? Lig je veel in het zwembad? Hebben ze er ook een winkeltje? Kun je er pinnen, of moet dat ergens anders? Krijg je werkkleding, of koet je je eigen kleding dragen? Veel plezier en veel liefs!

Dick

Inderdaad, je ziet er heel goed uit in je werkkleding. Gaaf dat je Sukkot kon meemaken. Kon je t een beetje volgen waar het over ging? Liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!